SlėptiRodyti antraštę

Apie mus spaudoje. „Sekundė“ „Joglė“ – jau dvidešimti pasitikėjimo metai

„Džiugu, kad daugelis mūsų klientų mums ištikimi dvidešimtus „Joglės“ gyvavimo metus.
Devyniolika metų – nemažas laikas ne tik žmogaus gyvenime, bet ir versle. Gražų jubiliejų besiruošiantis pasitikti švaros centras „Joglė“, vadovaujamas direktorės Jolitos Klivickienės, nuėjo ilgą kelią nuo 1997 metų, kai Panevėžyje, Kranto gatvėje, atšventė įkurtuves, iki dabar.
Be švaros centro padalinių Panevėžyje, jų yra ir kituose miestuose – Ukmergėje, Biržuose, Pasvalyje.

Ne mašinos sukuria kokybę

Darbas švaros centre atsakingas, reikalaujantis daug kruopštumo ir specialių žinių. J. Klivickienė įsitikinusi: galima nusipirkti pačius moderniausius įrenginius, tačiau be žmonių jie – tik šaltos mašinos. „Joglės“ darbuotojos nemažai darbų atlieka rankomis, pavyzdžiui, išvalo dėmes, išlygina, jei reikia – drabužį pataiso.

Ar klientas išeis patenkintas ir grįš dar ne kartą, labai priklauso nuo bendro visos įmonės kolektyvo darbo. Žinodama kaip svarbu suburti puikią patikimą komandą. „Joglės“ direktorė didžiuojasi, kad pavyko surasti puikius darbuotojus, didžioji jų dalis dirba nuo pat švaros centro įkurtuvių. „Per tiek metų tapome tikra šeima“, – sako vadovė.

„Joglė“ turi ne tik ilgą darbo patirtį turinčių darbuotojų, bet ir ištikimų klientų. Kai kurie jų šiame švaros centre lankosi visus 19-a metų – nuo pat įkūrimo. Nuolatiniai klientai ir vis gausėjantis būrys naujų švaros centro lankytojų byloja: „Joglė“ – patikima įmonė, kruopščiu darbu užsitarnavusi gerą vardą
.
Visi klientai svarbūs ir ypatingi

„Joglės“ direktorės nuomone, svarbu ne tik konkurencinga paslaugų kaina ir jų kokybė, bet ir požiūris į klientą. „Ir anksčiau, ir dabar stengiamės, kad kiekvienas žmogus „Joglėje“ pasijaustų nuoširdžiai laukiamas ir atsisveikintų patenkintas“, – sako J. Klivickienė.
Švaros centro vadovės teigimu, jų įmonėje rodomas vienodas dėmesys kiekvienam klientui – nuo garsaus verslininko iki garbaus amžiaus senjoro.

„Joglė“ stengiasi įvykdyti kiekvieną kliento pageidavimą. J. Klivickienė iki šiol pamena vieno jaunojo panevėžiečio žaisliuko valymo istoriją. Į švaros centrą kartu su mama atėjęs mažylis atsinešė savo mylimiausią meškiuką. Kadangi vaikas užmiega tik su savo pūkuotu draugužiu, žaislui išvalyti „Joglės“ darbuotojos turėjo vos pusdienį. O juk reikėjo jį išardyti, tinkamai išvalyti ir vėl susiūti. Tačiau vakare mažasis švaros centro klientas užmigo savo lovelėje glėbyje spausdamas švarutėlį meškutį.

Sąžinės neišvalysi

J. Klivickienė sako, kad didžiausias atlygis švaros centrui – sėkmingai atliktas užsakymas ir patenkinti klientai. Pastaruosius stebina ne tik „Joglės“ darbuotojų kruopštumas, bet ir sąžiningumas. Pavyzdžiui, bet kokie atnešto švarko kišenėse rasti daiktai grąžinami savininkui. Taip vienas verslininkas yra atgavęs pluoštą užsienio valiutos, jaunuolis – paveldėtą šeimos relikviją – auksinį papuošalą.

„Negalime išvalyti tik sąžinės“ – juokauja „Joglės“ vadovė. Visa kita profesionalūs švaros centro darbuotojai, naudodami modernią įrangą ir specialias priemones, išvalo, išskalbia, sutaiso, perdažo. „Joglės“ kolektyvas nebijo iššūkių ir atlieka pačius sudėtingiausius užsakymus. Valo bažnytinius drabužius ir net muziejams priklausančius senovinius rūbus.